Hans , ge moet u niet gepikeerd voelen, als ge miserie kunt voorkomen, dan moet ge dat proberen.
Ik vind het vervelend dat ge andere mensen/het forum verveelt met uitvallen naar mij (onnozelaar, boer). Doe dat asjeblief niet publiek. Niemand is daarmee gediend. Bel/mail mij dan rechtstreeks.
Ge weet goed dat ik toen uw antwoord aan de burgemeester
mooi, beleefd opgesteld en niet confronterend vond. Dat kan je nalezen op
http://paramotorforum.be/viewtopic.php? ... idchapelle
Vorig jaar was het weekend heel goed meegevallen, en iedereen was content, behalve de eigenaar en de lokale burgemeester waren minder tevreden.
Hij zei dat er geen toestemming was gevraagd aan de eigenaar (vzw Lac d’heurre) en ook zijn kabinet wist van niks.
Ik doe u de aanbeveling, dit nu wel bij eigenaar te vragen en ook aan de burgemeester een seintje te geven. Eventueel een veiligheidsplan bij hem indienen als we groen licht van Lac d’heure krijgen, doet ook wonderen.
Ge moet daar niks persoonlijks in zien, als we trachten evenementen zonder ambras trachten verder te zetten.
Ik kan mij voorstellen dat de burgemeester het deze keer niet over zijn kant laat gaan, en dat hij deze keer –zoals hij het ons in zijn brief beloofde- geen andere manier ziet dan
de ordediensten het veld te laten ontruimen. Dat moet toch te vermijden zijn.
Ik kan me voorstellen dat ge me niet den tofste vind (als iedereen mij tof vind , mankeert er iets aan mij), maar belast anderen daar asjeblief niet mee.
Ik doe toch geen commerce, ik doe ook geen opleiding, ben geen bestuurslid van de fed, ik kan niet fatsoenlijk vliegen en heb helemaal geen kennis van ingewikkelde dingen, waarom ben ik dan toch zo bedreigend voor u?
Greetz, Benny.
0476/616256
benny.vangansewinkel@telenet.be