VLAAMS PARAMOTORFORUM Forumindex VLAAMS PARAMOTORFORUM
The place to be voor paramotor vliegend vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     Toon alle berichtenToon alle berichten   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
LINK NAAR OUD FORUM (ARCHIEF)

Froidchapelle

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    VLAAMS PARAMOTORFORUM Forumindex -> Samen vliegen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

ik kom
ja
84%
 84%  [ 33 ]
neen -> hoef je niet op te geven :)
15%
 15%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 39

Auteur Bericht
ExpAir

Woonplaats: Lintsesteenweg 307, 2570 Duffel 015/31.05.87 --- 0495/10.40.30

BerichtGeplaatst: Zo Jan 10, 2010 2:43 pm    Onderwerp: Froidchapelle Reageren met citaat

voeg je toe.
Flying Goose

BerichtGeplaatst: Zo Jan 10, 2010 8:08 pm    Onderwerp: Re: Froidchapelle Reageren met citaat

ExpAir schreef:
voeg je toe.

Ik kom alleen als ge deze keer aan de juiste mensen toelating vraagt.

De burgemeester heeft u vorige keer op weg geholpen (remember zijne kwaai brief).

Best is hem deze keer mss toch maar op de hoogte brengen...

Geluk.
Goose

Wie het met ons eens is kan ongelijk hebben, maar we bewonderen zijn scherpzinnigheid...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ExpAir

BerichtGeplaatst: Ma Jan 11, 2010 9:49 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Freedy,

Ik had gehoopt dat die onnozelaar die het forum al jaren naar de kl ... helpt , niks te zeggen heeft dan onzin en enkel anderen in diskrediet tracht te brengen zonder dat daartoe enige reden is omdat hij niet weet waar hij het over heeft, op dit item verder zijn zeg zou doen

http://paramotorforum.be/viewtopic.php?t=2001&highlight=&sid=49e56ca1d4a49bb206c220f3fc41a4cd

Maar ook hier begint dat spelletje weer.

Dus mij suggestie ... gooi die twee items der af, dat zou wijs zijn.
Ik zal Lode wel rechtstreeks antwoorden. Diegenen die echt geïnteresseerd zijn zullen me wel mailen en die ik wil uitnodigen zal ik dat ook rechtstreeks doen.

Daar horen landbouwers wel bij maar geen boeren.

Geïnteresseerden kunnen ook de activiteiten kalender er op nalezen.

Btw : Zie o.a. basse hamme voor wie geen persoonlijke mail gekregen heeft.
Flying Goose

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 10:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hans , ge moet u niet gepikeerd voelen, als ge miserie kunt voorkomen, dan moet ge dat proberen.
Ik vind het vervelend dat ge andere mensen/het forum verveelt met uitvallen naar mij (onnozelaar, boer). Doe dat asjeblief niet publiek. Niemand is daarmee gediend. Bel/mail mij dan rechtstreeks.
Ge weet goed dat ik toen uw antwoord aan de burgemeester mooi, beleefd opgesteld en niet confronterend vond. Dat kan je nalezen op http://paramotorforum.be/viewtopic.php?t=1625&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=burgemeester+froidchapelle

Vorig jaar was het weekend heel goed meegevallen, en iedereen was content, behalve de eigenaar en de lokale burgemeester waren minder tevreden.
Hij zei dat er geen toestemming was gevraagd aan de eigenaar (vzw Lac d’heurre) en ook zijn kabinet wist van niks.

Ik doe u de aanbeveling, dit nu wel bij eigenaar te vragen en ook aan de burgemeester een seintje te geven. Eventueel een veiligheidsplan bij hem indienen als we groen licht van Lac d’heure krijgen, doet ook wonderen.

Ge moet daar niks persoonlijks in zien, als we trachten evenementen zonder ambras trachten verder te zetten.

Ik kan mij voorstellen dat de burgemeester het deze keer niet over zijn kant laat gaan, en dat hij deze keer –zoals hij het ons in zijn brief beloofde- geen andere manier ziet dan de ordediensten het veld te laten ontruimen. Dat moet toch te vermijden zijn.

Ik kan me voorstellen dat ge me niet den tofste vind (als iedereen mij tof vind , mankeert er iets aan mij), maar belast anderen daar asjeblief niet mee.

Ik doe toch geen commerce, ik doe ook geen opleiding, ben geen bestuurslid van de fed, ik kan niet fatsoenlijk vliegen en heb helemaal geen kennis van ingewikkelde dingen, waarom ben ik dan toch zo bedreigend voor u?

Greetz, Benny.
0476/616256
benny.vangansewinkel@telenet.be

Wie het met ons eens is kan ongelijk hebben, maar we bewonderen zijn scherpzinnigheid...
Terug naar boven
Skycruiser

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 10:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De natuur van 't beestje! Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
parabenoit

BerichtGeplaatst: Wo Jan 13, 2010 10:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hans,

ik kom met plezier af maar alleen als we toestemming hebben van alle bevoegde instanties in questie. Stel U voor da we ons materiaal na een uurke weer mogen wegsteken.
Kwil mij de bane,de ontgoocheling en de persoonlijke organisatie besparen.
Doe U best e Hans, kheb er zin in!!!

Groeten, Benoit
Terug naar boven
Don D

BerichtGeplaatst: Za Jan 23, 2010 2:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Hans,

Zeg maar wanneer Froidchapelle terug doorgaat.
Ik zal mijn best doen er te zijn! Vorig jaar was top!

Din

dinmeysmans@hotmail.com
Terug naar boven
dj kurt

BerichtGeplaatst: Zo Jan 31, 2010 12:56 pm    Onderwerp: Re: Froidchapelle Reageren met citaat

ik kom indien je op voorhand weet wanneer het plaats vind zodoende ik mijn werk kan regelen en niet zoals vorige jaar na 2uur ter plaatse terug naar huis mag keren Sad
met vriendelijke groeten

kurt

kurt.crombez@pandora.be
ingmar

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 7:44 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou wel durven afkomen Razz
Terug naar boven
OOB49

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 8:33 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Zal zeker komen
Terug naar boven
ExpAir

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 8:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezien interesse van 31 personen (wat ruim voldoende is om er een leuke bende van te maken) heb ik vorige week de vraag gesteld aan de eigenaar van het terrein om op 1/2 mei of 13/14/15/16 ons er te mogen amuseren.. Dus nieuwsgierig naar het antwoord en afwachten. (bc le maire)

http://www.expair.be/documenten/Froidchapelle.pdf
stef2

BerichtGeplaatst: Ma Feb 15, 2010 4:34 am    Onderwerp: Reageren met citaat

nog nieuws hierover?Ik heb ne mail gekregen met de vraag wat het programma is op 1 mei van ne piloot...ciaoooow stef
Terug naar boven
Koen RENO

BerichtGeplaatst: Ma Feb 15, 2010 7:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

idd stef, ik wil ook wel weten wanneer (of) het doorgaat, let wel dat er in het weekend van 15mei veel communies vastliggen, ik kijk er alvast naar uit!!!!!! (naar het weekend van 1 mei) Very Happy
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    VLAAMS PARAMOTORFORUM Forumindex -> Samen vliegen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: